سپینا مشاوره مهاجرت

sepinalogo

مشاوره مهاجرت تحصیلی

آیا شما هم تصمیم دارید تا در  دانشگاه های خارج از کشور تحصیل نمائید؟ این روزها مهاجرت تحصیلی یکی از راه های پرطرفدار مهاجرت به خارج از کشور به‌شمار می‌آید که دانشجویان با استفاده از همین روش، از کشور مهاجرت می کنند. 

مهاجرت تحصیلی چیست؟

روش‌ها و شیوه‌های گوناگونی برای مهاجرت و دریافت اقامت کشورهای خارجی وجود دارد مانند: مهاجرت از طریق سرمایه گذاری، مهاجرت کاری یا حتی مهاجرت تحصیلی به این نکته توجه داشته باشید که قبل از اینکه تصمیم به مهاجرت بگیرید، باید ابتدا هدف خود از این کار را مشخص کنید و ببینید چرا قصد مهاجرت به خارج از کشور را دارید؟ مهاجرت تحصیلی یکی از مطمئن‌ترین و ارزان ترین شیوه های مهاجرت به خارج از کشور به حساب می‌آید. البته همانطور که از نامش پیداست، مهاجران برای ادامه تحصیل در خارج از کشور، به سراغ مهاجرت تحصیلی می روند.

مهاجرت از طریق تحصیل در دانشگاه های خارجی به شما این امکان را می‌دهد تا ویزای تحصیلی کشور مقصد را دریافت و به راحتی در آن کشور اقامت داشته باشید. این روش جزء شایع ترین روش های مهاجرت به خارج از کشور می‌باشدکه اتفاقا نسبت به روش های دیگر، هزینه چندانی برایتان نداشته و می توانید با استفاده از این روش اقامت کشور های اروپایی و آمریکایی و آسیایی را کسب نمائید. اما برای اینکه مهاجرت از طریق تحصیل را انتخاب کنید، باید با یک سری از شرایط و مراحل انجام این کار نیز آشنایی داشته باشید با دریافت مشاوره از گروه سپینا می‌توانید با قوانین هر کشور آشنا شده و مشاوران به شما کمک خواهند کرد تا بهترین کشور را برای مهاجرت انتخاب نمائید 

برای اینکه بتوانید بر ای تحصیل به سایر کشورها مهاجرت نمائید، باید با مراحل انجام این کار به خوبی آشنا شوید. مهاجرت تحصیلی مراحلی دارد که باید پیش از تصمیم گیری به مهاجرت اطلاعات کاملی درباره آن داشته باشید. د آورده اند. با توضیحاتی که در ادامه داده خواهد شد به‌طور کامل با مراحل مهاجرت تحصیلی آشنا خواهید شد.

بهتر ست بدانید که قبل از اقدام برای مهاجرت تحصیلی باید 3 مرحله اصلی را انجام دهید. ابتدا باید موسسه و برنامه و رشته ای که قصد تحصیل در آن را دارید به طور دقیق مشخص نمائید. از آن جایی که هر کشور، شرایط و ضوابط خاص خود را برای پذیرش متقاضیان و دانشجویان دارد، باید اطلاعات کافی در این مورد را به دست آورید. در مرحله بعد باید برآورد هزینه که یکی از مراحا اصلی مهاجرت است را باید انجام دهید. شما باید ببینید که به چه مقدار سرمایه برای این نوع مهاجرت  نیاز دارید.

برای اقدام به مهاجرت تحصیلی  باید شرایط لازم خود برای این کار را مهیا کرده چرا که، مهاجرت از طریق تحصیل نیز مانند روش های دیگر مهاجرت، نیاز به فراهم کردن شرایط لازمه را دارد.برای اطلاع از این شزایط می‌توانید با مشاوران ما در تماس باشید.

برای مهاجرت تحصیلی داشتن تمکن مالی  یکی از اصلی ترین شرایطی است که باید قبل ازاقدام به مهاجرت به آن توجه کنید چرا که نداشتن تمکن مالی لازم، باعث ناکامی در مهاجرت تحصیلی شما خواهد شد این شرایط باید با توجه به کشور مقصد و شرایط زندگی در آن، هزینه‌ها باید بررسی شود. این هزینه ها شامل هزینه زندگی در خارج، خورد و خوراک، هزینه دانشگاه و سایر هزینه ها خواهد بود. برای اینکه تمکن مالی خود را اثبات کنید، باید نامه تمکن مالی دریافت نمائید. داشتن این نامه منجر به اثبات حرف شما خواهد شد.

برای اینکه بتوانید بر ای تحصیل به سایر کشورها مهاجرت نمائید، باید با مراحل انجام این کار به خوبی آشنا شوید. مهاجرت تحصیلی مراحلی دارد که باید پیش از تصمیم گیری به مهاجرت اطلاعات کاملی درباره آن داشته باشید. د آورده اند. با توضیحاتی که در ادامه داده خواهد شد به‌طور کامل با مراحل مهاجرت تحصیلی آشنا خواهید شد.

بهتر ست بدانید که قبل از اقدام برای مهاجرت تحصیلی باید 3 مرحله اصلی را انجام دهید. ابتدا باید موسسه و برنامه و رشته ای که قصد تحصیل در آن را دارید به طور دقیق مشخص نمائید. از آن جایی که هر کشور، شرایط و ضوابط خاص خود را برای پذیرش متقاضیان و دانشجویان دارد، باید اطلاعات کافی در این مورد را به دست آورید. در مرحله بعد باید برآورد هزینه که یکی از مراحا اصلی مهاجرت است را باید انجام دهید. شما باید ببینید که به چه مقدار سرمایه برای این نوع مهاجرت  نیاز دارید.

کانادا، استرالیا، آمریکا، انگلیس، آلمان، قبرس شمالی، نیوزلند، دانمارک، سوئیس، سوئد، نروژ، هلند، ژاپن، فرانسه، ایتالیا و سنگاپور از جمله بهترین کشورها برای مهاجرت تحصیلی از جمله برای ایرانیان هستند. همچنین بهترین کشورهایی که تحصیل رایگان یا تحصیل با هزینه بسیار کم را ارائه می‌دهند عبارتند از: آلمان، نروژ، فرانسه، جمهوری چک، یونان، ایتالیا، اتریش، برزیل و... برای انتخاب بهترین کشور برای شما بهتر است با کارشناسان ما در تماس باشید تا بهترین کشور را طبق شرایط کیس به شما معرفی نمایند.

 داشتن مدرک زبان از دیگر شرایط مهاجرت از طریق تحصیل می‌باشد، چرا که برای مهاجرت به کشورهای خارجی مخصوصا کشورهای اروپا باید حتما مدرک زبان مورد نیاز را تهیه داشته باشید  تا بتوانید برای مهاجرت تحصیل به کشور مقصد اقدام نمائید. البته داشتن مدرک زبان انگلیسی در بسیاری از کشورها کفایت می کند.  نکته جالب توجه اینجاست که اثبات تسلط شما در زبان ، تنها با ارائه مدرک قابل انجام است.

علاوه بر ارائه مدرک زبان، شما باید مدارک تحصیلی مورد قبول کشور را نیز ارائه دهید.

اگر سوالات دیگری دارید که در نتونسته اید جواب آن را پیدا کنید میتوانید همین الان با انتخاب یکی از کارشناسان ما از لیست مشاوران هر سوال و یا خدمات درخواستی که دارید را پیگیری نمایید

پیمایش به بالا
به بالای صفحه بردن